Pomoc techniczna on-line

Poniżej znajdują się informacje dotyczące pomocy technicznej on-line.

Oferujemy pomoc techniczną za pomocą tzw. zdalnego pulpitu.
Łączymy się z komputerem klienta, żeby szybko zdiagnozować i rozwiązać problemy.

Sposób postępowania

  1. Pobierz program do pomocy zdalnej SupRemo.
  2. Jeżeli program nie uruchomi się automatycznie, uruchom go.
  3. Jeżeli program uruchamia się na komputerze po raz pierwszy, wybierz opcję "Uruchom supremo" i kliknij Zaakceptuj.
  4. Pojawi się drugie okno: podaj nam Twój ID, a następnie Hasło, które wyświetli się w oknie programu.
SupRemo SupRemo

Wymagania techniczne

Do udzielania pomocy zdalnej on-line korzystamy z programu TeamViewer. Nie trzeba mieć zainstalowanego programu, żeby nasz pracownik połączył się z klientem.

Wymagane jest połączenie internetowe, dzięki któremu możemy podejrzeć zdalnie ekran na komputerze uzytkownika.

 

Biuro

INFORMIK
ul. Jęczmienna 16/3
53-507 Wrocław
Polska

NIP: PL7741814001
REGON: 930388872

Telefon

tel. +48 71-352-85-71

E-mail

info@pcschematic.pl

© 2023 Copyright i wykonanie INFORMIK Polityka prywatności